Складна ситуація

Розмови на різну тематику
Відповісти
Mazur
Повідомлень: 11
З нами з: 16 Травня 2019
Звідки: Львів

Складна ситуація

#1

Повідомлення Mazur » 20 червня 2019, 21:22

Всім привіт
Сталася в мене дуже неприємна ситуація і я хотів би порадитися у вузькому колі як мені поступити
Захотів я купити підсилювач Львівських майстрів фаст б.у. в Полтаві
Продавець має хорошу репутацію і багато іншої техніки куди вищого класу
Упаковка - заводські фанерні ящики від виробника, зроблені спеціально під підсилювач
Оплатив предоплатою, бо людина ніби надійна
Забрав на пошті- все як має бути, без жодних видимих ушкоджень
Вдома побачив, що повилітали лампи 6с33( ймовірно везли догори дригом)
Вставив лампи,увімкнув - працює, але є фон
Далі побіг на роботу і наступного дня після обіду повернувся вирішувати питання з фоном і виявив ще нюанс...
При ходьбі по кімнаті помітив, що щось потріскує в підсилювачі ( вимкненому з мережі)
Постукав і почув таке ( додаю відео)
https://m.mega.dp.ua/BTeDZz
Ітого - сильний фон в обох колонках(списував на землю, хоча з іншими підсилювачами такого не було) і такий тріск
Підкажіть, як мені поступати?
Бандура зі мою справи не захоче мати, бо я в нього нічого не купував
На кому лежить відповідальність - на мені , чи відправнику?
Дякую наперед
написав, щоб справді розібратись хто правий

Аватар користувача
alex-rael
Повідомлень: 823
З нами з: 15 Травня 2019
Звідки: Uzhhorod
Вік: 59

Складна ситуація

#2

Повідомлення alex-rael » 20 червня 2019, 22:40

Я колись бачив, як в Японії робили профілактику вінтажному апарату й все знімали на камеру, а потім це все записали на болванку і разом із девайсом її вислали отримувачу - для впевненності отримувача. Це ідеальний варіант. Може варто в майбутньому просити теж так робити?
Особисто я прошу завжди бути присутніми, при отриманні чи відправленні, своїх знайомих, яким довіряю (Слава Богу, такі є майже у всіх великих містах). Тоді не переймаюсь за непорядність отримувача(відправника).
У Вашому випадку все залежить від надійності та порядності відправника й отримувача ( не виключено, що й Нової Пошти). Тобто спочатку вияснити, чий косяк (або на якому етапі він виник), а потім, як з цієї ситуації вийти.

Mazur
Повідомлень: 11
З нами з: 16 Травня 2019
Звідки: Львів

Складна ситуація

#3

Повідомлення Mazur » 20 червня 2019, 22:50

alex-rael писав:
20 червня 2019, 22:40
Я колись бачив, як в Японії робили профілактику вінтажному апарату й все знімали на камеру, а потім це все записали на болванку і разом із девайсом її вислали отримувачу - для впевненності отримувача. Це ідеальний варіант. Може варто в майбутньому просити теж так робити?
Особисто я прошу завжди бути присутніми, при отриманні чи відправленні, своїх знайомих, яким довіряю (Слава Богу, такі є майже у всіх великих містах). Тоді не переймаюсь за непорядність отримувача(відправника).
У Вашому випадку все залежить від надійності та порядності відправника й отримувача ( не виключено, що й Нової Пошти). Тобто спочатку вияснити, чий косяк (або на якому етапі він виник), а потім, як з цієї ситуації вийти.
Будемо рахувати, що косяк нової пошти
Причин не довіряти відправнику я не маю
Суть в тому, що навіть наложкою я б цього не помітив
Ситуацію я описав як є
В жодної сторін немає причин для особливої довіри одне до одного

Аватар користувача
koba
Повідомлень: 150
З нами з: 15 Травня 2019
Звідки: Ізмаїл
Вік: 52

Складна ситуація

#4

Повідомлення koba » 20 червня 2019, 22:58

Mazur писав:
20 червня 2019, 21:22

Бандура зі мою справи не захоче мати, бо я в нього нічого не купував
ЗвIдки така впевненнiсть? Порядний майстер до усiх своiх виробiв ставиться як до дiтей... Може, враховуючи що це таки його вироб, за якусь розумну кiлькiсть грошенят погодиться полагодити? Спробувати варто.

Вiдправника повiдомити, що склалася така I така сiтуацiя, гадаю, що найкраще спробувати вийти з неi ось так i так - пропоную розподiлити витрати таким чином: 50/50 (або 0/100). До того ж можна запропонувати щоб вiн сам зателефонував майстру, якщо особисто купував у нього
Востаннє редагувалось 20 червня 2019, 23:05 користувачем koba, всього редагувалось 1 раз.
Люблю свою країну

Mazur
Повідомлень: 11
З нами з: 16 Травня 2019
Звідки: Львів

Складна ситуація

#5

Повідомлення Mazur » 20 червня 2019, 23:04

koba писав:
20 червня 2019, 22:58
Mazur писав:
20 червня 2019, 21:22

Бандура зі мою справи не захоче мати, бо я в нього нічого не купував
ЗвIдки така впевненнiсть? Порядний майстер до усiх своiх виробiв ставиться як до дiтей... Може, враховуючи що це таки його вироб, за якусь розумну кiлькiсть грошенят погодиться полагодити? Спробувати варто.

Вiдправника повiдомити, що склалася така I така сiтуацiя, вирiшив спробувати вийти з неi ось так - пропоную розподiлити витрати таким чином: 50/50 (або 0/100)
Я приблизно так і уявляв собі- 50/50 в цій ситуації
Але навіть не уявляю скільки Бандура захоче за ремонт, враховуючи вартість у яку він оцінює свої роботи зараз
Просто 300 у.о. за ремонт підсилювача за 800 платити я не готовий

Аватар користувача
koba
Повідомлень: 150
З нами з: 15 Травня 2019
Звідки: Ізмаїл
Вік: 52

Складна ситуація

#6

Повідомлення koba » 20 червня 2019, 23:08

Mazur писав:
20 червня 2019, 23:04

Але навіть не уявляю скільки Бандура захоче за ремонт, враховуючи вартість у яку він оцінює свої роботи зараз
Просто 300 у.о. за ремонт підсилювача за 800 платити я не готовий
А ви зателефонуйте йому не як майстру, який "навіть не уявляю скільки Бандура захоче за ремонт, враховуючи вартість у яку він оцінює свої роботи зараз", а як людинi
До того ж можна запропонувати вiдправнику, щоб вiн сам зателефонував майстру, якщо особисто купував у нього
Mazur писав:
20 червня 2019, 23:04

Просто 300 у.о. за ремонт підсилювача за 800 платити я не готовий
А чому 300, а не 500 чи 700? Вже телефонували?
ПС. Найголовнiше - не тягнiть, усе робiть швидко
Люблю свою країну

Аватар користувача
alex-rael
Повідомлень: 823
З нами з: 15 Травня 2019
Звідки: Uzhhorod
Вік: 59

Складна ситуація

#7

Повідомлення alex-rael » 20 червня 2019, 23:29

Попробуйте написати на Нову Пошту - там якісь гарантійні моменти зафіксовані в накладній?

Аватар користувача
Castle
Admin
Повідомлень: 269
З нами з: 08 Травня 2019
Звідки: Kyiv
Вік: 50

Складна ситуація

#8

Повідомлення Castle » 20 червня 2019, 23:44

alex-rael писав:
20 червня 2019, 23:29
Попробуйте написати на Нову Пошту - там якісь гарантійні моменти зафіксовані в накладній?
А це вже немає змісту, претензії по товару до НП можна виставити тільки при отриманні, якщо ж вже отримано в підписано накладні то піздно

Аватар користувача
Saburov S.A.M.
Moder
Повідомлень: 500
З нами з: 15 Травня 2019
Звідки: Uzhhorod, UA
Вік: 42
Контактна інформація:

Складна ситуація

#9

Повідомлення Saburov S.A.M. » 21 червня 2019, 09:15

тре шукати спеціаліста для діагностики і ремонту, і пропонувати продавцю взяти частину витрат на себе.

Mazur
Повідомлень: 11
З нами з: 16 Травня 2019
Звідки: Львів

Складна ситуація

#10

Повідомлення Mazur » 19 липня 2019, 09:26

Питання вирішив
Зв‘язався напряму з Володимиром, він виявився дуже контактною людиною
Про все домовилися за дуже адекватну ціну(разом з апгрейдом)
Рекомендую мати справи напряму з ним

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість